Kulans babyshower

Asso wow. Jag var verkligen helt grundlurad igår... Jag som trodde jag skulle på inflyttningsfest hos Marike. Hade tillochmed åkt till Nova på dagen för att köpa present.
Men nehe... när jag knackar på dörren så öppnar Marike men där inne står ju mina kompisar och min familj! Det tog hjärnan lång tid att koppla varför ska jag säga. Haha. Och Marcus hade återigen (sist vart då möhippan) lyckats hålla allt hemligt och körde mig dit utan att jag fattade någonting.
Fick chockerat krama alla och blev satt i soffan i vardagsrummet. Där hade de pyntat så fint och satt upp ett presentbord. 
Kvällen blev så fin med supergod plockmat, tävlingar, gissningslappar i burk, fika och presentöppning. Och bäst av allt; att jag fick hänga med alla älskade kompisar och fira att kulan snart kommer med dem. 

Vi har verkligen bra människor omkring oss bebis. Det känns oerhört bra att så många bryr sig om dig redan innan du är född. ❤

















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0