Kursat

Har varit på 2 dagars kurs för att få certifieringsintyg i kbok (SvK:s system för att fixa blanketter och grejer). Puh att det är klart. Inte den mest spännande kurs jag gått men det skulle göras. Och på köpet fick jag hänga med kompisar och få lunch och fika. Sånt gillar jag!


För övrigt är magen gigantisk idag! Har druckit så sjukt mycket vatten de senaste dagarna så tror jag samlat på mig vätska mest. Ringarna fick jag knappt av innan... Men magen brukar ju alltid växa med ett BOOM över natten ur min synvinkel. 

Grodan boll nu typ...

Marcus håller fortsatt på att måla om i bebisrummet. Så snart är det drömmiga skåpet klart och sen ska vi bygga spjälsäng och så ska den målas. Det kommer bli så himlans perfekt där inne om det blir som jag tänkt. Haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0