Hemmafredag

Känt mig helt slut i kroppen och snorat på morgonen så misstänkte att förkylning var på g. Därför har jag vart hemma nu och tror kroppen tackar för det. Snoret bröt aldrig ut värre sen men kroppen är slut så det var nog vila som behövdes. Försöker verkligen lyssna noggrannare på kroppen nu.

Så idag sov jag lääänge och har spenderat resten av tiden i soffan, vart lite på balkongen för att få luft men inte mer är så. Denna dagen har inte gått i många knop kan jag säga.

När Marcus kom hem hängde jag lite med honom när han målade i bebisrummet och sen fixade vi tacos, tände ljus och kolla på Världens sämsta indier. Bra program 👌

Vaknade med denna spännande formen på magen idag. Bebis gillar visst höger sida bäst för det buktar ofta ut mer där. Tur någon av oss orkar vara livlig idag i alla fall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0