Claeson-bröllop och Kivik

Helgen var en oerhört fin en. Bland mina finaste. Fredagen fick jag vara vikarie för Elin och hålla vigselövning för våra kompisar Rebecca och Petter. Mys och spännande för alla inblandade. Men övat fick vi. Sen hem för fredagsmys med Marcus.

På lördag vaknade jag hyfsat tidigt... typiskt. Men men. När vi gick upp fixade vi oss och sen kom Marike hit så vi kunde fixa det sista med presenten ihop innan vi begav oss mot bröllop! Så i Håslövs kyrka fick våra fina vänner säga ja till varandra i en superfin och personlig vigsel. Och tidernas fest följde efter med mingel, middag och sen dans så länge vi (jag) orkade. Haha. Ändå impad av mig själv som orkade hålla igång och dansa fram till halv 3 på natten. Inte illa för en gravid kvinna.
Marike och jag höll ju tillochmed tal och det gjorde massa andra fler. Men fint var det. Tack kompisar för denna festupplevelse och Grattis älskade R och P till er kärlek!





Söndag blev det ingen lång sovmorgon för vi behövde käk så vi hade bjudit in Alex, Pontus och Adde på brunch. Och Marike hade sovit hos oss så vi var ett lagom gäng som mumsade på frallor, smoothies och våfflor, m.m. tillsammans.
Sen skulle Marike hem och vi andra begav oss till Kivik för äppelmarknad! Där strosade vi och handlade lite grejer. Sen vidare till Mandelsmanns gård för att kolla på grisarna och hönsen med Adde. Resten av kvällen hängde vi och lagade mat ihop.



Drömmigt helg med lite sömn dock så behövs nästan vila upp mig från ledigheten. Haha. Tyvärr tålde ju inte denna nu klenare kropp att hålla igång så både ont i rygg och en del kramp i benen har besvärat... Men folk gifter sig inte så ofta så det får vara värt!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0