BVC-besök

Tror detta var vårt tredje besök. I alla fall fick  i byta BM och vi tyckte om vår förra men hon nya var verkligen jättebra. Så nöjda.

Fick ta SF-mått, lyssna på bebis hjärtljud (bebis sparkade emellanåt och skulle inte göra det lätt nu heller), och pratade om olika saker. Fick ett typ gravidbevis med vi ska skicka in till F-kassan. Ska försöka sätta mig i det där föräldraledighetsträsket snart... 
Fick också väga mig och har numer gått upp 9 kg från innan jag var gravid. Vet inte vad jag känner för det men som mamma sa: "Man ska gå upp i vikt" så jag får väl lugna mig med tänket på det. Lite panik över att många sagt att man går upp det mesta i slutet så hur ska det gå? Om de vill att man ska gå upp ca 15 kg har jag inte mycket marginal. Men men det får ju bli som det blir. Inget jag kan göra något åt. 
Jag gick från att vara så liten och alla skulle hela tiden påpeka det till att vara stor och nu påpekar folk istället hur stor jag är. Haha finns inget mellanläge i detta tydligen.

Idag välkomnar vi v.25.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0