Ullared

Vila är jag uppenbarligen sämst på... Vi hade nämligen en resa inbokad med svärföräldrarna till Ullared. Detta ställe jag har någon typ av hat-kärlek till. För mycket folk på samma ställe och massa köphets. Blä. Fina saker som vi behöver till lägenheten som dessutom är billiga. Yey.

Men den här gången tog vi det lugnare eftersom vi hyrt en stuga. Så vi kunde ta det lugnt dit, äta frukost på vägen och sen handla i lagom takt. När vi var klara för dagen åkte vi till stugan och varvade ner innan vi drog till Harrys för käk. Hamnade visst mitt i quiz med. Och låg HAJA ESLÖV (ja... vi... 😉) kom 3:a utan så värst mycket googlande ska jag säga er! 
Söndagen började med en långpromenad med svärfar och sedan frukost i solen innan vi åkte för mer shopping. Först handlade alla skor utanför, vi stötte på Anders Bagge (som fotade med svärföräldrarna och berömde mitt hår, de ni!) innan vi återvände in i varuhuset för det sista. Och fika. Fika är viktigt.

Nöjda och trött körde vi sedan hem och kånkade upp alldeles för mycket grejer in i lägenheten.

Jättemysig helg med några av de människor jag tycker om allra mest på denna jord. 💜





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0