Gökottan

Detta årets Kristi him var min bästa någonsin fakriskt. Trots att jag fick gå upp kl 06! Men jag skulle ju hålla gökåttan kl 08 ute i Silvåkra och det var drömmigt. Där var vi, ett härligt gäng som tagit sig upp och placerade oss ute i naturen med de skånska slätterna som vy. Vackrare ställe har jag aldrig firat gudstjänst. Och så var Jenny med som spelar nyckelharpa. Hur häftigt är inte det då!? Efter fikade vi ihop och småpratade. Det var så himlans fint och tyvärr går det inte att dela såna känslor på en blogg så ni förstår. Men jag önskar jag kunde.

Kom hem sen vid halv 10 och väckte Marcus med frukost på balkongen. Resten av dagen donade vi i lägenheten och slutade sedan i soffan.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0