Flytt, flytt så mycket flytt

Hela helgen och valborgsledigheten har gått till att flytta till vår drömlägenhet. Fredagen kom familjen från Karlskrona och nedan Marcus målade om hela lägenheten var jag med familjen hos svärföräldrarna och fredagsmös.

Lördagen hade min tokiga man målat hela natten så lägenheten var i toppskick och vi alla kunde flytta in grejerna. Men klart efter en frukostbuffé tillsammans. Flytten för på bra och vi hade strålande sol, Linnea och jag köpte käk på chikos till alla som vi åt på balkongen innan vi flyttade mer. Med allt på plats och några IKEA-möbler byggda så stack vi till svärföräldrarna, åt pizza och slog till med lite fest.

Söndag blev ingen vilodag. Nix. Familjefrukost och sedan... allvarligt talat minns jag knappt vad vi gjorde mer 😂 behöver nog vila.

Måndag gick till att packa upp och fika med Marike. Och eftersom det var valborg så firade vi på kvällen med grillat och vänner hos svärföräldrarna.

Tisdag var full rulle med att hämta soffan på Mio, köpte matta och stolar på XXXLutz och sist mat och handla det sista på IKEA. Byggde ihop en del av grejrna och sen var vi helt slut. Men glada för vår nya soffa och allt! Och så glad för mina svärföräldra som alltid ställer upp och hjälper till. Såna människor ska man inte ta för givet. ❤







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0