Hej igen!

Nu tar jag tag i livet och kommer tillbaka hit. Jag jobbar som tusan för tillfället så tiden och orken finns inte. Men idag är jag ledig för första dagen på länge så idag har jag ork.

På jobbet hänger jag i skogen i Tornahällestad på en scoutgård med mina scoutkonfirmander. På måndag går vi in i sista veckan av det 4 veckors långa lägret och den lördagen ska de konfirmeras. Vad tiden gått fort nu i slutet! 

Fritiden har vi lyckats packa full så vi har vart på marknad, Hasslöfestivalen och träffat vänner hela helgen och veckan. Nu är jag slut eftersom jag sovit så dåligt under senaste tiden. Kan inte sluta jobba i mitt huvud på natten så då förbereder jag nästa dags konfirmandpass 😂. 

Men idag är jag ledig hela dagen + helgen 😍.  Så har sovit ut, äter frukost på balkongen och ska nog ta mig en runda till badet för att simma och slappa. Och ikväll blir det roliga grejer med vänner: Lars Winnerbäck!!! Denna dagen är sjukt lovande!





Peace out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0