Helgen innan stormhelgen

I fredags började jag dagen med att trilla in på fikat i Veberöds församling, mitt (snart) arbetslag. Snackade sedan med handledaren och blev visad runt bland kyrkorna i församlingen. Så jag längtar efter att jobba där när jag hälsat på. Men snart.
Åkte sedan till malmö för att möta Leo och hämta min kaftan. Sedan överraskade han mig med att bjuda på middag på pinchos som examenspresent! Vilken vän. Han vet att jag älskar pinchos. Så där käkade vi och sedan hem till Leo för film och häng.

Lördagen fixade Marcus och jag lite grejer. Typ var sådär vuxna och köpte blommor, åt och handlade på IKEA och köpte nytt täcke. Vuxenpoäng eller är vi vara gamla. Haha. Sen blev det filmmys resten av kvällen. Söndagen hämtade vi min mami, Niklas och lillasyster på Kastrup tidigt på morgonen och sen blev det power nap och slappning resten av dagen.

Lagom jobbig helg denna innan nästa som kommer vara fullspäckad och fylld med spänning. Waaaaah!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0