Födelsedag med Ted

Igår fyllde min svåger, Marcus lillebror, Linus 22 år. Så vi firade hela familjen Ekberg med att käka ihop och sedan bio. Linus hade valt filmen Ted och inte mig emot för den ville jag gärna se. Och vilken film det var! Jag vet inte vad jag ska säga men den lämnade definitivt ett avtryck. Som en klump i bröstet fylld av alla möjliga känslor. Sorg för att det inte slutade lyckligt (men det visste jag ju innan), kärlek, spänning, livslust och ett enormt sug efter att börja lyssna på Ted Gärdestads musik. Tillochmed Marcus älskade filmen, han som inte är så glad för film alltid. Det var en vacker film helt enkelt.

Sparar citatet: "Varje dag utan kärlek är en förlorad dag" lite extra i minnet. Jag gillar det.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0