Vilohelg

Vad jag vart trött i helgen! Måste varit en proppfull jobbvecka för jag vaknade och kände mig lite skruttig i fredags. Tur att jag kunde jobba hemma fredagen då för hade mest grejer att göra framför datorn. 

På eftermiddagen hade vi lägenhetsvisning!!! Och ja vi vill så gärna ha den lägenheten. Den är likadan som vår vi har nu, fast med ett rum till, den är större, finare och mycket större balkong. Bästa är att den är på 7e våningen. Drömmigt! Klickade i ja direkt.

Till kvällen åt jag sushi och gick på bio med Annie. En perfekt och lugn kväll för en som behöver ta det lugnt.


Lördagen vilades det och Anna kom över en runda på käk.

Söndagen bestod av långpromenad, gå i kyrkan, kolla film med Marcus och äta chokladbollar. 

Och jag har tillochmed ledig måndag! Så lyxigt. Och det behöver jag för sedan blir det en full jobbvecka tis-sön. Men mitt jobb är bäst.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0