Jag är med i tidningen

En månad som prästvigd idag. *Applåder*. 

Fortfarande lite skruttig, känns som förkylning på g men det bryter aldrig ut ju. Har inte heller tid att vara sjuk för jag jobbar resten av veckan.

Igår hängde vi hos Pontus, Alex och lille Adde hela kvällen. Gick från att Alex och jag skulle simma ihop till att vi hängde alla 5 och åt godis istället. Hoppsan! Hehe. Men det var himlans skönt och fick mig allt några pussar av Adde (1,5 år) också. Söta unge! 

Idag har jag planerat begravning, dop, meditativ andakt, gudstjänst och Bibelsamtal som jag ska ha i veckan. Men jag hann hänga lite på bebisträffen bland alla söta bebisar med. Umgicks med de daglediga damerna också som gav mig våfflor och tips på en megasöt present till kompisars bebisar. Men kan inte avslöja än för jag har ju fixat en direkt. Väntar tills bebis i fråga har fått den.

Avslutar inlägget med den glada nyheten att tidningen FINN kommit ut med mig på omslaget +intervju. Så Kul!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0