Lucia

Började min luciamorgon i lugn och ro med att sova ut, äta lugn frukost och kolla musikhjälpen. Körde sedan till jobbet vid lunch eftersom det vart kvällsjobb för min del. Lussebulle med kollegorna, förberedelser framför datorn, slänga i mig lite mat och sen smällde det med Luciaförberedelser! Körerna skulle öva, både barnkörer och vuxenkören. Alla skulle sedan fika och kläs och jag skulle ju klä mig själv och plötsligt var det tid för insläpp i kyrkan. Allt bara flöt på i en hiskelig fart men när det började blev allt helt lugnt och satt så fint! En jättemysig Luciagudstjänst med full kyrka. Tänk vilken lyx jag har att få jobba med och hålla i sånt här.
Marcus och svärisarna var på plats med så efter åkte vi hem till dem och hängde.



Glad Lucia till alla och hoppas er dag varit lika fin som min!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0