Två blir tre

Ja hörrni. Så kom den magiska veckan när man kan lugna sig och risken för missfall minskat massor. Och så var vi på ultraljud och allt såg bra ut så vi pustar ut nu och drömmer framåt. VI SKA BLI FÖRÄLDRAR. Vi ska få en alldeles egen bebis! Och vi är så lyckliga.

Det började med att jag tyckte det vart något tok med kroppen eftersom jag började vakna tidigt och när jag körde till jobbet en fredag blev jag plötsligt helt tårögd när jag hörde reklamen om att Bosse och Britta köpt varsit sommarkort från Skånetrafiken för att fiska... wtf lixom. Men vi skulle till Karlskrona den helgen så jag väntade med att ta test för det skulle vara så tråkigt om det sa nej. Jag behövde få vara ifred med det. Så helgen gick och direkt på måndagsmorgonen när Marcus gått till jobbet sprang jag upp och kissade på ett test som sa: Gravid. Sjukaste! Kunde inte fatta det och bara satt där. Sen ringde jag Marcus och berättade och så var det med det. Lycka och väntan!


Nu har vi bara väntat på veckorna som skulle gå och äntligen, äntligen, äntligen är v.12 förbi! På ultraljudet fick vi se en livlig bebis som inte ville lyda barnmorskan som skulle kolla olika grejer. Haha. Älskade lilla du.

Många frågar och nä, vi kommer inte ta reda på kön. Vi vill spara det som en överraskning till när den kommer helt enkelt. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0