Sista söndagen i Karlskrona

Vaknade 03.30 idag så kan lila gärna blogga lite...

Började den mysiga söndagen med långfrukost hos mamma med familjen innan vi drog till pappa och den andra familjen. 
Svalare dag och det gjorde mig ingenting alls! Min pappa är dock inte bäst på att svara på sin telefon... men vi chansade och åkte dit och där satt pappa + hans gamla bandkompisar från typ högstadiet och fikade. Någon typ av reunion tydligen 😂.  Så vi fikade med och fick kolla på live-jam i musikstudion sen (jag vet, vem har ens en egen musikstudio på tomten?). Sen familjehäng och farfar droppade in innan vi begav oss tillbaka till mammas för att kolla fotboll, äta tacopaj och spela spel.

Och vädret var perfekt för en mysig söndag! Druckit mängder av te, myst under filt och tänt ljus. När gjorde man det senast?!? Jag älskar höst och ser fram emot hösten massor nu. Avlider i värmen. Men först en veckas semester till, sen tänker jag att hösten kan få slå igenom snart.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0