Skolstart

Äntligen fredag efter en trött start. Japp, i tisdags började skolan och där infann jag mig med jet-lag och allt. Mysigt att träffa klassen igen och så kul att alla mina vanliga pluggkompisar börjar på SKUI nu. Nästan alla (Emma vi saknar dig). Veckan började med friluftsgudstjänst-övning i botaniska och idag med temat konfirmation. Woop. Är det något jag har erfarenhet av är det väl det så detta ska nog gå bra.


I övriga livet har Marcus och jag inte gjort allt för mycket på kvällarna mer än försökt vänja oss vid att vara hemma igen och vid tidszonen. Stor konkurrens om spikmatta vid läggdags för tillfället. Spikmattan är ju bäst för att få en att slappna av och somna. Morr! 

Vi får väl starta upp livet lite igen nästa vecka helt enkelt.

Idag ska vi i alla fall åka med svärföräldrarna till Karlskrona och mysa med min familj med. Hurra! Dem har jag saknat. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0