Skitdag

Har lyckats gå och bli förkyld men kunde inte missa skolan igår för vi hade privat undervisning i sång. Nä vi har inte många såna tillfällen så jag åkte in ändå för att ta detta värdefulla tillfälle, och tog med mig datorn. Kunde ju lika gärna jobba med redovisning under dötid... tänkte jag. Men detta var innan jag åkte buss och plötsligt kom på att jag skulle av, tog väskan men inte datorn... skit. Ringde runt Skånetrafiken men de bad mig ringa nästa dag. Förkyld och ledsen gjorde jag mitt i skolan och sen hem och gömma mig under en filt. Tur Marcus gjorde varm choklad till mig.


Ugh! Att förlora sin dator är ju skräcken! Där är hela livet på en skärm. Hoppas hoppas hoppas någon lämnat in den så den är där när jag ringer idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0