Först höstveckan på året

Veckan har flutit på snabbt med skola. Vi har ju tema konfirmation nu så jag har mest jobbat i min grupp inför redovisningen. Vi ska planera ett hela konfaår men jag har en bra grupp så det är chill. Sen hade vi mediaträning en dag vilket var ganska intressant. Vi har ju ett jobb som tidningen kontaktar emellanåt så det gäller att veta lite hur man ska förhålla sig.


I tisdags hängde jag med Annie och vi tog bara en kväll med film, sushi och maaaaassa snack. Vi behöver såna här kvällar hon och jag för det ska jag säga er, att lyckas få tag i en sjuksköterska är inte det lättaste! Hon jobbar ju alltid när jag är ledig. 

Och ja nu är det höst så har försökt mysa hemma mycket med Marcus och druckit te. Älskar att sitta inne och mysa när det regnar och är mörkt ute.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0