Birthday girl

Måndag vart min födelsedag. Hela 24 år nu vettni, haha. Den fick jag ändå börja med frukost, sång och paket på sängen av min man. Sen lite sovmorgon innan skola. Och mina fina skolkamrater som sa grattis och gav mig presenter. Så himlans fint. Men tog eftermiddagen ledig för att äta lunch med farfar och Elisabeth på Rose garden. Och där satt vi länge och åt, mös och pratade. Självklart blev det efterrätt och paket med.


Åkte sedan hem för att åka vidare med svärisarna och Marcus till Malmö och PINCHOS! Ett av mina happy places, min bästa restaurang. Så gott jag dör! Där fick jag ännu mer mat, lite bubbel, mera efterrätt och ännu mera paket

Vilken dag. Och vad fort den gick. Men jag är så glad att jag fick spendera den med människor jag älskar och saker jag älskar (att äta). Så många som skrev grattis och fina hälsningar till mig med. Det är häftigt och jag fascineras så för alla fina saker folk skriver, men framför allt att de faktiskt vill ta sig tid i livet för att tänka på mig. Jag är sjukt tacksam över er alla. *lökvarning* men sanning. Människor är det bästa i livet helt enkelt och jag är lyckligt lottad att ha så många i mitt liv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0