Berg och dalbane-vecka

Skolveckan började med fest, övergick till skit men avslutade bra ändå.


Ja i måndags hade vi bokstavligen skolfest där jag hade hand om/bestod av dukningskommitén. Vi käkade gott av knytisbuffén, hade lekar, utsatte lärarna för vår underhållning och hade mycket trevligt häng. 

Men sen blev jag förkyld och förlorade min dator som inte har återfunnits... att det ska vara så svårt att skilja på ditt och mitt... åh well. Polisanmält och allt i alla fall. Men stannade hemma med min förkylning en dag och tvingades sedan vara i skolan för konfaredovisning. Vilket var ganska kul och jag fick godis. Hurra.

Igår (fredag) hängde jag hela dagen hos tatueraren för att påbörja min 3kvarts sleeve. Wohoo! Äntligen. Dessutom är min tatuerare både bäst på ditt jobb och på att vara en sådan man bara snackar bort dagen och har roligt med. Sen kom Leo och vi åt lunch, tattoon fortsattes på och sen hem vid 4, hyfsat mör. Sen fick vi hemlagat a la Marcus och senare kom fler kompisar över för en kväll med lite dricka, spel och snax. Ååh så kul vi hade. Fredag me kompisar är alltid en bra fredag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0