Klipp, färg och burgare

Älskar lediga fredagar. Och eftersom jag inte hade något plugg att hinna ifatt med så kunde jag spendera dagen med att göra saker jag tycker om. Som att gå till frisören! För det var verkligen tid för detta långa tråkfärgade hår att fixas. Hade ju sparat på det lite innan bröllopet och det var då jag klippte mig senast så det hade blivit ganska långt, men jag trivs bättre i lite kortare hår. Så trillade in hos frisören på morgonen och fick håret klippt och färgat. Så himlans skönt att bli av med allt det slitna och kul att testa en ännu kortare frisyr än jag haft innan. Denna gången testa de vi ljusare med så hon la i både lila och olika nyanser av blonda slingor. Så fränt.


När jag var klar efter 3 timmar hade vi får vanliga photoshoot (haha) och sedan åkte jag in till Lund för att möta Leo. Hade nämligen fått en lunch på tugg med honom i födelsedagspresent så dit gick vi och käkade burgare och hängde. Tiden bara sprang iväg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0