Bffs från Karlskrona

Helgen vart himlans fin. Började med att fortsätta på min tattoo och spendera hela dagen med Leo. På kvällen hängde Leo, Marcus och jag med hämtmat och idol.


Lördagen fick jag äntligen träffa mina ned från Karlskrona, Annie och Johanna. Johanna har ju jobbat på Gotland hela sommaren så äntligen vart hon hemma. Vi gav oss först till emporia och fikade, shoppade och åt ihop. Sen vidare på oplanerat äventyr som än så slutade hemma hos mig i Eslöv. Haha. Så vi köpte hem massa snax, laddade med vin och kollade filmer hela kvällen. Och alltså Disneys nya Viana!!! En klar favvo. Älskade den!

Söndagen skulle Marcus iväg så jag gick över till grannarna Alex, Pontus och lille Adde med kanelbullar. Som Marcus bakat då 😂 hehe. Skönt med en lugn söndag med vänner.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0