Tid...

... är något jag tycker jag har alldeles för lite av. Och den går gärna för fort med ofta. Jag är en sån som alltid längtar framåt men det har börjat skrämma mig att det går så fort nu. 


Men hur är tanken egentligen att man ska kunna leva det liv man vill (jag vill). Jag hinner inte med att både gå i skolan, förbereda skolsaker, träffa vänner, spendera hemmatid med Marcus, åka till Karlskrona och träffa familj (+vänner ibland men det finns nästan aldrig), träna, göra hushållssysslor, ta det lugnt och allt annat... 

Vad ska man välja lixom. Jag måste lära mig att ta ner tempot och välja lite lugn och ensamtid ibland med. För allt jag gillade att göra som att måla och spela gitarr har jag ju inte gjort på år nästan för att det prioriteras bort.

Hua. En konst som verkar ta en livstid att lära sig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0