Vigseltal och burgare

Igår...


...hade vi lektion om vigseltal. Vilket gjorde mig mest nervös eftersom vi mest verkade prata om hur man säger något om kärlek i tider när 50% skiljer sig. Och så fick vi tips på läsning om man behöver lappa ihop äktenskapet. Ja som nygift känner jag mig inte precis där. Men jag var ju inte riktat till oss såklart. Men jisses vad kul det ska bli att skriva ett vigseltal! Sen hade vi lite repetition så jag passade på att ha liturgiska kläder.



...vart jag och Leo ute och åt. Jag provade min kaftan nämligen och skulle vidare sen så Leo var sjysst och gjorde mig sällskap. Så vi käkade burgare för det gillar vi. Hehe.

...kollade Marcus och jag hockey på Malmö arena. Malmö-KHK är ju ett måste för oss. Vi är ju gifta med fienden så att säga. Men Karlskrona vann och jag är nöjd!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0