Karlskrona över allhelgona

Ja jag åkte till Karlskrona igen. Marcus skulle ändå på en massa sport och det undviker jag ju gärna (utom hockey) Så jag åkte för att passa på att vara här lite själv. Jag har ju aldrig tid att göra något när jag är i Karlskrona mer än att träffa min familj men nu tog jag mig lite extra tid eftersom vi har lov. 


Så jag åkte upp i torsdags och till mamma för vi skulle på KHK hela familjen. Vann gjorde de också så vi vart himlans nöjda. Sen blev det en lugn kväll.

Fredagen spenderade jag med farfar för vi skulle lämna in bilen, äta lunch och sen hängde vi och fikade och kollade fotoalbum. Sen hälsade vi på farmors grav en runda med. Och kvällen blev hemma hos mamma i jacuzzin med bubbel och sen spelade vi såklart spel, för det gillar vi.

Lördagen var vi först och kollade kakel till mammas och deras nya kök och sedan till Niklas mamma med mormor och åt en supergod typisk söndagsmiddag, fast på lördagen. Hehe. Och vi vart på kyrkogården också.
Sen hem för smink och vidare till vänner för Halloweenfest. Ja jag vet, allhelgona är inte halloween. Jag är mycket medveten om skillnaden men är man bjuden på fest då och vill hänga med sina vänner man aldrig hinner träffa så går man. Jag kan faktiskt överlåta resten av helgen att minnas de som inte finns gos mig längre, vilket jag gör. 
Men jag är glad att jag gick på fest för att träffa mina vänner och dansade med dom. Jag älskar halloween men det var ju i tisdags och då var jag inte bjuden på något. Livet är till för att levas efter sina egna val. 

Idag har jag tagit det lugnt och tagit dagen till att vara med pappas familj. Så vi har lekt i trädgården och gått höstpromenad. Bäst. Nu ska jag ut och äta med Pernilla när jag bara orkar resa mig ur soffan. Haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0