Ett kallt Stockholm

Fredagen handlade vi på oss gott och drog till huvudstaden, alla Ekbergs. För de andra sportnördarna var det fotboll på schemat medans jag skulle träffa min bästa Elin. Och nöjd är jag med den fördelningen för jag fick både öl, mumsig sushi och Elins sällskap en hel kväll. De var nog lika nöja och Sverige vann tillochmed mot Italien.


Lördagen mötte jag upp Rebban, hennes syster Paulina och Elin på Mellqvists för en förmiddagsfika. Hade ju dock ätit hotellfrukost innan så blev en liten en. Hehe. Och Paulina hade frallan Svea med så vi gick till hudrastgården med efter och fick hälsa på massa fina hundar. Sen gick Elin och jag runt en sväng, åt lunch och gick ännu mer. Hann tillochmed besöka storkyrkan där Elin ska prästvigas i juni 😍. På kvällen åkte jag och Ekbergs på NHL global series som var här i Sverige och spelade. Där hittade vi dessutom självaste Niklas Lidström bland folket. Woop. Efteråt tog vi oss ett varsit glas innan vi åkte tillbaka till hotellet.

Söndag = hotellfrukost, sightseeing och lite shopping i kylan. Himlans kallt vart det. Som tur var värmde vi oss inte på Jensens där vi åt innan vi åkte tåget hem till Skåne igen. 

Trevlig helg med trevliga människor omkring mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0