Valborg och första maj

Valborg började trött efter att endast ha sovit mellan 04 och 08. Haha. Värt!


Men käkade frullen med familjen och sen åkte vi till Kristianopel ihop. Jag älskar att åka dit! Som vanligt gick vi längs muren och åt sen på Sött och Salt. Bästa räkmackan! Kristianopel må vara litet men när solen skiner där och man går längs vattnet och bland alla söta hus är det svårslaget. 
Efter drog jag hem till mamma och Marcus kom från Skåne. Moster +man kom dit dessutom och vi alla grillade och badade i jacuzzin. Sen spelkväll och jag och Marcus vann. Viktigt!

Älskar min nya klänning från indiska!



Idag är det första maj och hos oss betyder det alltid födelsedag, dubbelt upp! Både mormor och mammas man Niklas fyller år. Så vi började dagen med lyxfrulle på altanen och sen vart det kalas. Grillade hamburgare, efterrätt, släktingar och spel. Och allt i den skinande solen. Fin dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0