Tattoofredag nr 3

Kl 09 vart vi på plats och Marcus skulle fortsätta på sin NY sleeve. Jag som gillar att hänga med och ändå är ledig kan ju lika gärna plugga där som hemma. Dessutom är det sjukt trevligt att hänga med vår tatuerare Måns faktiskt. Kul dag och tiden rusade. Marcus och jag åt lunch och sedan tog jag tåget till Lund för att fika med mina skäggigaste vänner Fredrik och Henrik. Alltid lika kul och trevligt när vi 3 ses. Sen vart det rush hem för att hinna laga mat och städa innan mami +familj kom hit. Då vart det direkt till bowlinghallen där vi mötte upp svärisarna. Ekbergs mot Magnusson/Svensson blev det och himlans kul vart det. Lyckades tillochmed få några strikes  (woop woop hands in the air). Efter hängde vi och snackade innan det bar hemåt för sovdags. Många som skulle upp tidigt dagen efter. Fortsättning följer... 😉

För övrigt. Går det annat än att älska mina nya flares från Spell? 😍 (svar: nej, om ni ville veta).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0