Speckad vecka

Ja hua... har haft fullt upp hela veckan. Men det är inte särskilt intressant för er att läsa om här så jag kör kortversionen. Hehe.


Tisdag: hade begravingsexamination i Stora Råby kyrka och allt gick bra. Fick hålla mitt MFF-griftetal och så. Min grupp är så bra. Där hängde vi i kyrkan hela dagen och fikade med tills alla var klara. På kvällen tog vi öl med klassen och firade att vi klarat av detta blocket.

Onsdagen bestod av skola och yoga. Ny yogalärare denna gången men det var kul. Annorlunda från vad det brukar vara, men kul. 

Torsdag och fredag vart det lärandefestival här i Lund. Superkul! Vi samlades alla 400 och sen var det föreläsningar på olika ställen. Sen åt jag lunch med farfar på Rose garden och tillbaka till festivalen. Där gick jag på föreläsning om alkoholhets bla... 
Kvällen bjöds vi in på häng med alkoholfri öl, ostkaka och framträdande. Bland annat akrobatik. Sjukt coolt!
Fin dag med häng med vänner och framtida medarbetare.

Fredagen då. Var på festivalen på dagen och sen åkte jag tillsammans med farfar och åt på ringsjöns wärdshus. Vårt Allers bästa ställe där man får megagod mat i solen bredvid sjön. Så vackert!
Kvällen kom Leo och hängde så vi käkade också, kollade talang-finalen och hängde på balkongen i sommarvärmen. Lycka!

Skriv inläggstext 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0