Möhippa

Best. Day. Ever.

Johanna sov över och vi skulle åka in till Lund för att möta Marike och käka lunch. Sen kanske shoppa lite. Vi går upp för trappan på lunds station och där står Marike och ser sådär glad ut. Jag hinner fundera på varför hon är så glad. Och sen BAM! Precis runt hörnet står alla mina bästa vänner och skjuter konfetti på mig och jag bara skriker "AAAAHHH NEEEJ!". Megalycklig och megaöverraskad bara gråter jag glädjetårar och kramar alla.

Ja hörrni så började min möhippa.

Totalt chockerad sätter någon på mig ett diadem med slöja och vi alla åker mot Rebbans lägenhet för att (faktiskt) äta brunch. Men hemma hos henne. Med alla fina vänner. Och de hade slått på stort för där var så fina lila dekorationer, alla hade något lila på sig och det fanns all brunch-mat jag kunde önska mig! Såklart vart det minneslek med. Efter vi mumsat brunch var det dags för äventyr på stan. Genom ledtrådar fick jag ta mig runt i lund och göra uppdrag: fick på mig en fin tröja med allas namn, måla av dem alla på torget, fråga om äktenskapsråd till en annan tavla, shoppa saker till fest, vara med i en bröllops-sexkamp och samtidigt uppfylla mina fotouppdrag.

Tillbaka i lägenheten fick jag sedan en fin present i belöning och vi fixade oss, spelade spel och drog sedan till Malmö för mat. Mums! Efter käket drog vi till Annies lägenhet och mellanfestade, dansade och hängde innan utgång. Och herre jösses vilken utgång ni. Jag blev ledd förbi kön på Etage där en värd tog hand om oss och placerade oss i VIP-logen. Där fick vi fruktfat, 5 liter champagne och så dansade vi tillsammans, jag och mina bästa tjejer, till kl 05 på morgonen. Sista dansen vart klart Stad i ljus som vi vaggade till ihop i ring. När vi kom ut vart det ljust och vi åt nattamat på MAX innan vi for hem efter denna perfekta dag.

Det här hörrni. Det är minnen som gör livet så underbart. Jag är så himlans lycklig!

 

 

 

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0