Lugn, pyssel och bröllopsdag

Jag har varit sämst på att blogga denna veckan. Antagligen för att den vart stressig med slutfas i skolan men inte superspännande att höra om. 😉


Men i måndags var jag hemma och bara pausade från allt. Låg på balkongen och läste en bok och var ute och gick i solen. På kvällen: yoga. Och nä... inte min typ av instruktör. Typ mer Pilates.

Tisdag var det svärföräldrarnas 25-åriga bröllopsdag så vi var ute och åt tillsammans +Marcus lillebror.

Onsdag yoga och YEY!!! Min vanliga yogalärare var tillbaka så allt var frid och fröjd igen. 


Torsdag = Kristi himmelsfärd och så vart vi lediga. Flisan kom hit och vi åt, fikade, snackade massa om livet och sen hjälpte hon mig pyssla. För det är hon bäst på (typ i hela världen). Och så fint det blev! På kvällen hängde jag och Marcus och spelade spel. Hint: jag vann.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0