Fullproppad helg

Lördag: 

Männen åkte till Tyskland tidigt för att köpa dricka till bröllopet. Jag och mamma gick upp ganska ska tidigt ändå för att köra ett yogapass ihop. Woop. Flitigt eller hur? Hehe. Sen frukost, snabb-fixa och direkt mot domkyrkan. För det vart ju konfirmationsdag. Mina sista i 24 äventyren... men allt gick bra och konfirmerade blev de. Efter hade vi foto, kramkalas och tårta. Henrik och jag tackade för oss och för denna tiden. Så konstigt det kändes... 
Sen mötte jag mami, lillasyster och svärmor för att käka på TUGG. Bästa burgarstället men slöa så vi höll på att svälta 😅.
Sedan åkte vi till eslöv och drack vin i solen i svärföräldrarnas trädgård. Vädret var ju underbart och solen lös hela dagen! Å kvällen grillade vi alla och spelade spel ihop.

Söndag: ...blev en lugn dag. Vi åt frukost och lunch ihop, hämtade drickan hos Åse och Dan så mamma och de kunde ta med en del hem till Karlskrona. Sen for de och vi kollade tv och sen vart jag tvungen att plugga.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0