Extra lång helg + svensexa

Ja hurra för långhelg! 

Fredag var ju Marcus ledig också så vi har bestämt att ta en dag för att handla in det sista för bröllopet.
I Eslöv köpte Marcus kostym, skjorta och väst. Och 15% studentrabatt är ju lyckan! Sen for vi in till Malmö och vi började med att käka på Texas longhorn (som jag älskar) och sen spana efter skor. Eller ah han hade redan ett par i sikte och de vart de enda finskor han gillat. Och JUST DESSA fanns på risker, sista paret i rätt storlek, 20% rea. Kan det bli bättre?
Allt fixat till mannen så vidare för att mysfika vid kanalen i Malmö på glass och islatte. 
Sen guldfynd och lämna alla ringar på gravyr och puts. För övrigt är jag skräckslagen att lämna dom i andras händer i 2 hela veckor... och så känns det tomt på fingret nu. Yyl. Men en mysig dag hade vi.

I lördags vaknade jag 04 och kunde inte somna om för jag var så nervös. Allt jag skulle försöka få med i smyg och lyckas ljuga för Marcus hela dagen. Haha. Men vi körde hem till hans föräldrars hus och där väntade ett gäng killar... och svensexan var igång! Jag, mamma, svärmor och lillasyster var ju där så vi fick vara med på frukosten men sen drog männen iväg. Vi åkte istället till Malmö och badade på ribban, åt glass och åkte sen in till stan för att shoppa lite. Sen, det vi alla längtat efter: pinchos! Där satt vi och gottade oss länge med bubbel, vin och massa god mat (kanske lite för mycket, hehe).

Nu är jag vaken och mannen är inte hemma, han sov över. 😂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0