Fuck cancer

Jag kollade barncancergalan senast och där var någon med som berörde mig djupt. Alexander Falk. Jag kände honom absolut inte eller så men han berörde mig. En 18årig kille med obotlig cancer. Så borde det inte få vara... Jag började följa honom på instagram och han verkade ändå alltid glad och hade förmågan att uppskatta livet på riktigt. 


Igår gick han bort läste jag. Och jag som inte kände honom alls blev ändå sorgsen. För så borde det inte få vara. En kille som inte är i närheten av att ha levt färdigt borde inte få dö.

Jag kände honom inte men han har berört mig och jag skänker mina böner och tankar till honom, hans familj, vänner och alla andra som cancern tar innan de fått leva klart.


Igår tände vi våra maja lyktor till minne.

PSSST! Alla majalyktor och annat från Majas Cottage ger 50% till bsrncancerfonden. Köp!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0