Guns n Roses

Yep! När slash och Axl återförenas måste man bara se att. Så vi åkte över till Köpenhamn. Konserten var väldigt bra och det var krut i bandet. Mäktigt att se. Lite mycket instrumentalt men annars bra.  Guns levererade.


Publiken däremot... eller ah de framför oss. Fattar inte att en har råd att köpa så dyra biljetter och supa bort en hel konsert. Och sen dessutom förstöra för andra och inte lyssna varken när man ber snällt eller blir förbannad. Suck... Det gör mig förbannad när folk blir fulla och skiter i alla andra runt sig. Illa.

Men vi fokuserar på det bra. Guns var bra och jag är sjukt nöjd att jag sett dom, trodde jag inte att jag skulle göra under denna livstiden (höhö). 

Rock n Roll is still alive!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0