Bröllopet del 2

Då var  i framme vid vigsel. Efter fotograferingen satt Marcus och jag i förberedelserummet och väntade. Brudtärnorna kom och vi hörde hur folk utanför vårt rum började trilla in i kyrkan. På bara några sekunder (kändes det som) var det uppställning, klockringning och dörrarna öppnades. Och då brast allt. Innan i rummet oroade jag mig för att jag inte skulle gråta alla och verka tråkig. Men när dörrarna öppnades och jag såg alla som jag tycker om resa sig, då bara släppte allt. Jag störtbölade hela vägen in och kollade rakt fram. Haha. Kul tjej.

Sen satte vigseln igång och vi fick lova varandra att vilja älska varandra tills döden skiljer oss åt. Vi bad (förbön som jag skrivit) och Fredrik höll det finaste vigseltalet med både Mötley Crue och Guns n Roses inblandade.

"I've searched the universe and found myself within her eyes"

Marike och farfar sjöng och spelade så fint. Både Stars och For evigt (eh ja, klart vi ska ha rocklåtar). 

Jag bokade genom hela vigseln och plötsligt var den slut. Så fort det gick och så underbart fint det var! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0