Bröllop del 4

Då vart det fest helt plötsligt. Vi satte oss ner och så startade en video där våra emminenta toastmasters presenterade sig och gjorde entré. 


Och hörrni jag kan omöjligt skriva ner hela denna kvällen. Det får bli korta drag för annars får jag skriva för evigt.

Men det började med bildspel på mig och Marcus, tal och sen mat. Under tiden några tal till, Marcus gick på toa och jag blev nedsprungen av pussar. Jag gick på toa och hämnades. Haha! Vi fick en sång till oss, flera tal, lekar. Och ja Marcus 
 hade ju heeelt feeeel på skoleken. Det klingades i glas och stampades så vi pussade under bord och uppe på stolar. Mot slutet kom också en fantastisk film som våra föräldrar gjort där vi fick hälsningar både från hockeyspelare och Nikki Seven ( Nikki Sixx okända bror) Haha! Våra föräldrar hade även gjort fina dansfilmer och massa så jag skrattade så jag grät.

Tårtan kom och vi fick skära den tillsammans och mata varandra. 

Efter det var det dags för vår första dans som vi ändå försökt träna på trots att vi är hemska dansare båda två. Oh well. Till låten best day yet dansade vi ihop och höll om varandra på stappliga steg. En snurr och de andra började dansa i par med oss.
Sen öppnade baren och partyt började. I min brudklänning fick jag köra luftgitarr med min svärfar och dansa med mina närmsta vänner. Fy vad fantastiskt. Så mycket kärlek på en och samma dag, på en och samma plats.
 Sen gick vi hem till hotellet tillsammans i sommarnatten med Alex och Pontus. Skönaste promenaden i livet typ.

Är så evigt tacksam för denna dag. Jag skulle inte kunna göra den tusen gånger om för den passar bäst så här. Som ett underbart minne. Som den dagen Marcus blev min man och jag hans fru och efter den ska vi bara spendera all tid vi har tillsammans som varandras.

"And they lived happily ever after"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0