Tro, vetenskap och kändis

Japp idag vart jag och Henrik inbjudna på en heldag med föreläsningar. Dessutom var Johan Wester (Kajan) konferencier för hela dagen så det blev en bra blandning av tro, vetenskap (+deras förhållade) och humor. Skitintressant dag! Först föreläste en biolog om evolutionen, sen en teologi om evolutionen och kristendomens förhållande till denna (som inte alls är det som många har fördomar om). Sen vart den några småförelösningar på eftermiddagen och emellan allt var det fika och så (klart, vad vite kyrkan utan fika, haha). 


Sen for jag till Karlskrona och spenderade kvällen med bubbel och varma mackor hos familjen Blomqvist med mamma och dom med. 

Helbra fredag!

Jag och Johan (ja jag brukar inte va så lökig att stalka kändisar men han är ju vän till min vän Fredrik så det kändes ok då att be om ett foto 😊).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0