Till Karlskrona för Bröllopsmässa och kalas

Även denna fredagen som gått satte jag mig på tåget mot karlskrona  (som jag gör hyfsat ofta). Men denna helgen vart inte som de andra för denna helgen skulle jag med mami på bröllopsmässa!


När jag kom fram i fredags blev jag upphämtad och åkte med mamma och dom till Nina och Marcus +barn (som vi va i Thailand med). Mysig kväll och det bjöds på bubbel och varma mackor, helt i min smak!

Lördagen var det kalas för Emelie och Johannes så vi va alla där och åt massa mat och tårta och hängde ihop. Sen när alla gått hem eller gått och lagt sig spenderade jag kvällen med Jersey Shore på tvn.

Söndagen åkte jag först ut till skogen på tipsrunda med hela pappas familj. Sen upphämtad av mamma och så bar det av till mässan. Men åh vad bra den var! Fick se kläder på catwalk, äta massa snittat och gottis, kollade smycken, blommor och fotografer, fick en goodiebag med massa fint och strosade runt bland allt bröllopigt med mamma. Mama köpte dessutom ett superfint armband till mig att ha på bröllopsdagen. Hon vill ge mig något till då, finaste mamma. ♡

Nu är jag helt slut av alla intryck...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0