Nyårsresumé

Tjugohundrasjutton. Ett år fyllt av kärlek. Så mycket kärlek.

ÅRET vi valde att gifta oss och dela efternamn. Året då nära och kära var med när vi sa ja till att hela livet älska varandra. Alla som chockat oss med att visa hur mycket fantastiskt andra människor kan göra för en.
Året då vi hade tidernas möhippa och svensexa.

Ett år som började med vänner och en galen ringdans till ljudet av raketer. 

Ett år med nya människor som kommit in i mitt liv. Året min bror träffade världens härligaste Maja och familjen blev ännu större. Året jag hittade en vän för livet, Anna.

Ett år som varit skolmässigt och personligt utmanande, stressande men också känslan av att snart vara färdig präst. Året jag fick min första tjänst i Veberöd som jag ser så mycket fram emot att jobba i. Våren då bröllopsplanering tog mestadels av tankarna men där all planering blev mödan värd.

Ett år fyllt med underbara resor. Till fjällen med familjen. Till Geneve med klassen. Till Luleå för prästvigning. Och den största och coolaste av de alla: VÅR USA-ROADTRIP. Vår fantastiska bröllopsresa där vi levde för dagen, på resande fot, en hel månad.

Ett år med tatueringar. Eller en hel arm var för Marcus och mig.

Inte så många konserter i år. Bara Guns n Roses och Coldplay, . Och inget Sweden rock tyvärr men 2018 åker jag dit igen!

Inga sorger och inga förluster utöver det vanliga som tur är.

Tack alla som gjort 2017 till det bästa året hittills. Nu är jag så redo för 2018.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0