Fejk-jul

Fredagen började med möte på stiftet med de som ska prästvigas med mig. Först fotografering, sen info om villkor och så under vårt första år sol präster. Och för min del blev det rusing till nästa möte, eller en intervju var det för domkyrkans tidning FINN. Så det får ni läsa om i januari. 


Gav mig sedan mot tåget med ett stopp på vägen: sushi! Och sen var det av mot Karlskrona. Där mötte jag upp mammas familj för käk och sen: STAR WARS! Och ja vad bra den var! Ni måste verkligen se den! Hem för bad i jacuzzin och sen sängen efter en fullrulledag.

Lördag = julfirande. Mamma och de åker ju till Thailand på torsdag så vi fick ta detta innan. Men först åkte jag och lillasyster och hämtade upp broren + Maja för att shoppa lite på stan. Fina kläder hittade vi med. 


Hemma hos mamma hade vi sedan en mysig kväll med mormor och Nisse + hela familjen. Marcus droppade in med med julklapparna. Vi käkade lamm, delade ut julklappar, år efterrätt och spelade julklappsspel. Resten av kvällen spelade vi mer spel.

Det är det bästa, när vi är samlade så här.

Idag, söndag, har vi tagit det lugnt. Åt frukost i lugn och ro, käkat lunch med lillebror Magnus och Maja och nu myser vi med syskonen i soffan här i pappas hus. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0