En bröllopsdagspresent och Saving Mr. Banks

I lördags var jag dödens trött. Men vi hade en rolig dag framför oss med svärföräldrarna. De fick ju ett presentkort på en kväll med biljard, shuffle board och fondue. Så vi spelade båda spelen på lag och först vann jag och svärmor, sen killarna så det blev jämt upp. Bra för familjefriden (jag är den sämsta föloraren, haha). Sen åkte vi hem och käkade fondue resten av kvällen och hängde ihop. 



Idag vaknade jag av stressen och började med skolarbete. Mycket som ska bli klart nu. Men tur vi hade kul grejer med idag. Vi var nämligen på kalas hos Marcus kusin Pontus som fyller 30 idag. Mys att vara där och träffa släktingar med. Efteråt gav Marcus och jag oss på att köpa en gran. ÄNTLIGEN! Så ni står den här och väntar på att bli klädd. Men Marcus är iväg så jag har pluggat men kollar nu på Saving Mr. Banks. Som jag längtat efter att ha tid att se denna. Disney land, here I come (genom film och fantasi i alla fall). 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0