Ärkebiskop och granpynt

Denna måndagen hade vi besök av ärkeboskop Antje. Typiskt så mindes hon att jag helt ogenerat hälsat på henne i Geneve. Haha! Rosa/lila hår är tydligen sånt man minns. 


Men hon kom och pratade om Svenska kyrkan i samhället utifrån olika punkter. Superspännande. 

Tyvärr är jag ju en sån där diskret människa som skulle visa Rebban en yogaövning och ställer mig i handstående position... vilket ÄB ser, skrattar och säger: en gång till. Suck Mathilda 😂 vilket intelligent intryck du ger! Oh well. Jag fick ju komma till tals under föreläsningen i alla fall. Haha. Hon har nog humor vår ÄB tänker jag ändå. 😊

På kvällen förberedde jag vigselexamination och sen pyntade jag och Marcus granen. Äntligen! Älskar när granen är uppe. Klart var favvokulorna uppe: julkatten, MFF-kulorna och en ny Disneykula somvi köpte på Disney land! 😍 Hela kvällen avslutades med julfika och Pelle Svanslös.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0