Att försöka bada på Key West

Andra dagen vaknade vi upp lite hastigt för Marcus skulle åka på snorkeltur och jag ville inte äta frukost själv. Så vi tog oss upp, åt och så stack Marcus. Jag är rädd för fiskar så gillar inte att snorkla. Hua, att frivilligt dyka ner bland såna... nej tack. Är dessutom sjöjsuk. Så jag trivdes bäst vid poolen där jag badade och simmade, solade och läste. Så skönt. 


När Marcus kom tillbaka efter några timmar skulle vi åka till en annan strand där det sades vara fint. Men nja... vågigt och stenigt med grumligt vatten. Suck. Vi åt i alla fall lunch där och tog ett snabbdopp innan vi åkte hem till poolen. På kvällen körde vi nercabbat till centrum. Där kollar vi solnedgången på det kända Malory Square och drack färskpressad annanas-kokos-juice i en annans. Mums! Synd bara att vi hade otur med vädret så solen syntes inte så mycket. Men mysigt hade vi. Efter det gick vi och åt ihop på ett sushiställe som var så gött! Självklart smakade vi en key lime pie till efterrätt och sedan strosade vi lite på huvudgatan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0