Vänskap och yoga

Första dagen på påsklovet. Ja men när hade jag påsklov senast!?! 100 år sen. Men det är antagligen min sista lediga påsk med. Men äh, jag längtar!

I alla fall tog jag sovmorgon och kollade nyhetsmorgon (som vanligt), fyllde i lite loggbok från VFUn och sen kom Leo! Tjoho. Vi möttes upp vid stationen och köpte mat. Gick dock tysta kl 12 pga den nationella tysta minuten. När vi väl fått hem sushin och pizzan käkade vi ihop och snackade lääänge. Mätta sen började vi kolla på Ringaren i Notre Dame. Ja jag har ju sagt att vår vänskap är baserad på.mat och Disney. Haha!

Efter filmen åkte vi för att veckohandla. Marcus jobbar ändå sent så jag tog med mig Leo att handla istället. Why not. Kul hade vi allt. Sen hem och snackade ännu mer ända tills jag skulle iväg på yogan så då sa vi hejdå.

Yogan gick bra idag. Kände mig stark och lyckades bättre med de höga och låga plankorna utan att sätta ner knäna.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0