Sista konfalägret med 24 äventyren, Fredag

Med Gud tänk att detta faktiskt var sista!? Knäppt. Om 2 veckor är de konfirmerade och nästa grupp jag har är jag präst och det är mitt ansvar för de konfirmanderna. Galet.


Fredagen började hos tatueraren med Marcus i alla fall. Fortsättning på sleeven och ja, sjukt fin blir den. Jag gillar att hänga med där och snacka och sen kan jag ju läsa lite skolgrejer emellanåt med så det är bästa hänget helt klart.
På eftermiddagen övergav jag studion med min leopard väska för att åka på lägret. Samling vid domkyrkan and off we go!
Framme på Åhus blev det käk, lekar och annat skoj som avslutades med kvällsandakt vid 00 typ. Men jag och några guys hängde i sällskapsrummet och satt uppe till 02. Hua. Jag som alltid är trött på kvällen vart megapigg. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0