Livet hörrni...

... det innehåller så mycket. Glädje, sorg och allt där emellan. Och det är väl faktiskt så min jobbdag sett ut idag. Men solen har skinit hela dagen i alla fall.


Hemma har jag kollat på Jane The Virgin, käkat och gått på yoga. Jag älskar yoga. Jag älskar denna träningsform där man får lära känna sin kropp så väl och vilken form den är i. Jag älskar att jag kan utvecklas och bli bättre och starkare genom att göra något jag tycker är kul. Idag kändes yogan bra helt enkelt.

Och btw. Nu slutar jag med socker fram till bröllopet. Jag vill vara i min bästa form och vara nöjd med bildena efter. Ska försöka loosa kolhydrater  (i form av pasta, ris och bröd) med. Det klarar jag i 3 månader. Enda undantaget blir när det bjuds på fika i prästärenden. Då säger man inte nej. Så är det. Så GO ME!

Haha måste för övrigt flasha gårdagens bränna! Yep jag är märkt nu 😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0