Hållt mässa och fått presenter

Idag medverkade jag i mässan i skolan och hoppas predikan +liturgiska sång med Hanna. Och fy tusan vad bra det gick fast det var sjukt förvirrat innan. Man ska väl inte skryta om sånt här för det är inte därför jag längtar efter att bli präst men jag fick massa fina kommentarer om min predikan. Och det känna ju alltid bra i hjärtat. Fick en superfin present av min fina vän Flisan med! Men det var en tidig bröllopspresent så jag råkade öppna den tidigare 😂 oops. Missade kortet. 


Hade bara halvdag idag så jag åkte hem och käka, kollade Grace och Frankie och sov en timme med. Sen mat, yoga och tid med Marcus.

Har dock börjat hänga en del på en fbgrupp där man kan köpa massa fina boho kläder alldeles för mycket nu... ooops!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0