Måndagsmys och tisdagsdejt

Igår kom Johanna hit från Karlskrona för att hälsa på! Yey! Vad jag gillar min Johanna. Så efter vi grupparbetat i skolan hämtade hon mig och vi kollade film och förberedde kvällens efterrätt. Sen kom Annie och då lagade vi alla smaskig mat ihop (rostbiff med en varm sallad av butternut, potatis, chevre och bladspenat med rödvinssås). Supermysigt häng med lite öl och vin och massa snack till maten! Haha dessutom satte vi på lite cheezy romantic dinner music. Sen gav vi oss självklart på tobleronemoussen efter och drack lite vin i soffan resten av kvällen. Tur vi är studenter så måndags-vin är ok. ✌
 
 
 
Som tur va sov Johanna över så vi dock spendera mer tid ihop! Så vi åt frukost ihop och vart ute och gick en runda inna Marike kom. Vi hade ju bestämt lunch-dejt så de blev en trippeldejt med favvosallad till lunch och massa snack.
 
Inga konfirmander idag, slut efter senaste dagarna så ikväll ska jag och Marcus bara boka lite USA och kolla igen alla program vi missat.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0